fredag

Söderstadion forever



Jag frångick regeln att bara tatuera mig när jag är packad och gjorde för första gången en planerad tatuering och det kanske var dags efter ungefär 10 stycken fylltatueringar. Det blev Söderstadion under vänster knä, jag har ju trots allt i stort sett vuxit upp i den där betongklumpen och sett sisådär 450 matcher där, kanske fler.
Som väntat blev den inte alls som jag hade målat upp den i skallen. Bokstäverna är inte så feta som jag hade velat och årtalen ser ut som jag har ritat dit siffrorna själv och dessutom så sitter dom för långt ner och är inte centrerade. På bilden är tatueringen fortfarande en sårskorpa och den kommer förhoppningsvis bli mycket ljusare när den har läkt klart. Den såg mycket bättre (mindre dålig) ut när det bara var konturer innan han fyllde i den med skuggor och grejer, men den ljusnar nog upp som sagt.

Bangkok
Inne hos tatueraren i Bangkok satt det ett BK Borsten-märke på väggen, Hanna tyckte att det var jättelatjo. Kan möjligtvis bero på att jag har tatuerat mig hos den där liraren några gånger tidigare.

Hur kommer det sig att man kan gå ner 3-4 kilo på lite drygt 2 veckor och samtidigt bli fet. Öldiet kanske inte är så fiffigt trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar