måndag

Bronsmatch

Inte helt oväntat så väntar nu en match på lördag som går ut på att vinna en tredjeplats. Biljetter kan ni köpa om ni klickar här.
Vi ledde ju faktiskt med ett par mål ett tag och då började fjärilarna fladdra i magen, men sen föll ridån tungt.

Brons

Idag är jag i alla fall feberfri, men jag hostar och hostar och hostar och hostar. Fattar bara inte varför jag hostar, det hostas liksom inte upp någonting som kroppen skulle vilja bli av med, det är bara torr, djup, brännande och onödig jävla hosta. Men det är antagligen grym träning för magen.
Hursomhelst så håller jag mig hemma och vilar idag och jag gör det med ruskigt gott samvete. Jag är anställd april ut och avtalet säger att jag inte har rätt till övertid, utan istället så ska vi försöka jämna ut det så att det blir ungefär 40 timmar i veckan. Utan att gå in på detaljer så kan jag väl säga såhär, om det ska bli någorlunda jämvikt i den där vågskålen så behöver inte jag jobba en enda sekund till den här säsongen.

Gott Samvete AB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar