lördag

Snurrlördag

Fel dag och det

Alltså dom här veckorna som börjar med en helgdag ställer till det i min rot. Idag gick jag upp vid sex eftersom det kändes som att jag skulle iväg till jobbet. Det kan förvisso bero på att jag ska jobba ett par timmar på eftermiddagen så att det låg och puttrade i det omedvetna lite fint, men ändå.
Sen satt jag och funderade på hur jag skulle lägga upp morgondagens jobb innan premiären, innan jag kom på att det är lördag och premiären är på måndag.
Det är för många dagar att hålla reda på. God Jul.

~~~~~~

För övrigt så hade jag en bra dag på jobbet igår. Fixade en medelstor sponsor plus att jag äntligen lyckades hitta en ny materialförvaltare. Slip-Lasse från bandyn, eller som Kvist sa "Toppen, han är ju världens bästa materialare!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar