lördag

Jaha och varför då då

För ett par dagar sen så skrev Hammarby en slags förklaring angående turerna kring damfotbollen där man gavs intrycket att dom var den goda kraft som räddat damfotbollen och jag är fortfarande äcklad. Det finns olika sätt att berätta en historia som gör att man kan få olika uppfattningar om vad som egentligen hände. Om man väljer att inte ta med vissa saker så kan man få sig själv att framstå som något helt annat än det man egentligen förtjänar.



En vacker dag så kanske jag fyller i det som fattas i berättelsen på Hammarbys hemsida, men eftersom jag fortfarande är lojal mot dambollen så sparar jag på det. Istället så låter jag båten ligga orubbad och hoppas av hela mitt hjärta att tjejerna vinner mot laget från Östermalm idag.
När jag pratade med Micke Rönnberg om tiden då det skar sig mellan honom och Bajen så menade han att det kändes extra svårt eftersom det var just Hammarby som han blev besviken på. Tro mig, numera vet jag precis hur det känns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar