torsdag

Krukan 15 år


Eftersom jag har gått in i en liten bloggvägg eller åtminstone en låg mur, javafan tröskel då, så nöjer jag mig med att kopiera in det här dokumentet som jag fått från Borstens systerförening FC Krukan.
En systerförening som i år tog steget tillbaka till div 4. Mycket starkt.
Som jämförelse kan jag meddela att vi aldrig har spelat över div 7 och då började vi ändå åratal tidigare än FCK.

Nåväl här följer dokumentet.
---------------------------------------------------------------------------

BOKA IN LÖRDAG 14 OKTOBER DÅ
FC KRUKAN FIRAR SITT 15 ÅRS JUBILEUM SOM FOTBOLLSKLUBB.

Det gör vi med stor fest på Clustret med Live band och dj.
Adress: Söder Mälarstrand 25.

Självklart ska du vara med! Det kostar dig bara
100 kr för en trevlig helkväll i en av Stockholms häftigaste festlokaler.

Kvällens öl kostar 29 kr hela kvällen. Kom tidigt, träffa & umgås & ladda med laget och andra festprissar.
Happy hour fram till kl. 21.00 då ölen kostar 25 kr.

Vi startar festen kl. 18.00 och har öppet till kl. 03.00

Endast förköpta biljetter gäller och inga säljs i dörren!
För bokning av biljett snacka med någon i laget.

Eller maila på FCK15@hotmail.com

Clustrets hemsida: http://www.clustret.se
Krukans hemsida: www.fckrukan.nu
Välkommna!
--------------------------------------------------------------------------------

Ser fram emot en extra tung söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar