söndag

Ren och skär ondska


Att Filippa Reinfeldt är skvatt galen känner ju alla till, men jag tror att det är värre än lite "normal" galenskap, jag tror att Filippa har tappat allt. Min teori går ut på att hennes tokfranshet eskalerade med en sådan frenesi att det till slut blev för mycket till och med för generalgalningarna Moderaterna som därför tog sin Mats ur skolan och helt enkelt ersatte Filippa med en robot. Ta en ordentlig titt på bilden här - påstå inte sedan att det där föreställer en levande människa. Hon måste vara utbytt mot en robot precis som Carola är.

När det gäller Carola så är hon antingen utbytt mot en robot alternativt en utomjording på besök eller så är hon Ondskan själv som gästar oss. Jag har sett galenskapen i ögonen hos män som slåss med kniv, jag har sett det vilda i blicken hos en man som tog en kula i bröstet, jag har sett hur det strålade av maktgalenskap ur ögonen på Frisk när den sjuke jäveln blåste straffsparkar - men jag har aldrig skådat sådan ond farlig galenskap som den Filippas och Carolas ögon skänker oss.
Det finns många farliga och fruktansvärda saker på vår jord, men inget, inga eller ingen är så farlig och lömsk som dessa kvinnor - sanna mina ord och passa er för robotarna.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Haha jag råkade visst vara inloggad som Sanna!

    REPLIKANT skulle det stå ju.

    SvaraRadera