torsdag

Solnas Fotbollförbund?


Idag blev jag ordentligt förbanad när jag kom hem och kollade min mejl. Ett av mejlen var från Stockholms Fotbollförbund där en dåre vid namn Johan erbjuder alla klubbar i Stockholm att för billig penning ta sig till Råsunda för att se Solna AIK sparka boll.
Stockholms Fotbollförbund ska fanimej inte hålla på och favorisera en viss klubb och särskilt då inte en klubb som hör hemma i Solna och inte i Stockholm. Vi i Borsten är med och betalar för det där förbundets verksamhet och våra pengar ska inte gå till någon jävla annonskampanj för Solna AIK!

8 kommentarer:

  1. Ja, kanske det. Man borde väl inte bli förvånad över att det daltas med Solna AIK från förbundshåll vid det här laget.

    SvaraRadera
  2. Storklubbar har alltid fördelar. Det borde du väl ha lärt dig.
    Tror du fotbollsvärlden är någon jävla Sörgårdsidyll så får du tänka om

    SvaraRadera
  3. Att du aldrig lär dig att storklubb och för stor arena inte är samma sak.

    SvaraRadera
  4. Är inte han mittemellan dig Albin gnagare så är jag det , ohhh fy faaaan om så vore fallet!!
    Och nog verkar det som du har rätt vad det gäller favoriserandet.

    /Örnen

    SvaraRadera
  5. Hmmm....läste igen o försökte se lite någorlunda nyktert o får erkänna att jag förmodligen har fel ang. "han mittemellan"
    Sorry om så är fallet!

    /Örnen

    SvaraRadera
  6. sluta gnäll. gnaget ska ha cash å fläsh. vi e nice.

    sverige hatar gnaget, men älskar oss ändå. inget lag väcker så mkt känslor. därför är vi härligast.

    klart borsten ska pröjsa;)

    jag e lite småfull. sweet!

    SvaraRadera
  7. Min inbox har också besudlats med det mailet. Nu förorenas papperskorgen.

    //Tånken

    SvaraRadera