fredag

En riktig rökarlåt

Nu försöker vi gå ner i matchtempo med en lugn liten fredagslåt. Det är inte helt lätt att fatta att säsongen är över, igår kväll kom jag på mig själv flera gånger när jag var på väg till datorn för att kolla jobbmejlen så att jag inte råkade missa något som skulle in på hemsidan omedelbums.
Helgen som kommer ska ägnas åt Det Stora Lugnet - sist jag hade en helt ledig dag var någon gång i januari under VM-uppehållet.

Dagens sång heter "Cigarettes" och den framförs av Russian Red.



Som ni ser så är det en ung flicka som sjunger och på tal om unga flickor och cigaretter - finns det något lortigare än när man ser småtjejer som står och röker i tron om att det är så man gör när man är tuff och på väg att bli vuxen. Men nej, det är så man gör om man vill se smutsig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar