tisdag

Ankor

Vil borja med att meddela att efter inslaget fran Bangkok dar jag skrev att jag skulle dricka sodavatten sa gick jag rakt over gatan och bestallde "sodawater" och fick genast in ett fett glas med "soda-vodka" och sa gick den planen i stopet.
 
Vi dammade ivag 05.00 for att se solen ga upp over Ankor och det gjorde den.
I ett fattigt forsok att beskriva dagen ska jag forsoka att beskriva det jag har sett och upplevt idag.
Nej, det gar inte. Att det fanns nagot sa markvardigt och otroligt mitt i djungeln gar inte att beskriva i det trotta tillstand som jag nu befinner mig i. Det ar det overlagset mest overvaldingande jag har upplevt. Ak hit!
 
Klockan ar nu 16.00. Vi aker med bat till Phnom Penh 07.00, har ar vi uppe med tuppen serru.

3 kommentarer:

  1. Bättre en när Bajen tog SM guld? Då ska jag dra dit...
    /Storebror

    SvaraRadera
  2. Låter underbart!! Här snöar det för fullt just nu, pisstrist. Och hockyn var skit igår, vi la oss platt,öken att se....men vad gör man inte för att få spela mot Switzerland. Du missar inget här hemma!!

    SvaraRadera
  3. Faan va skoj broder!
    Du ser-det ÄR skoj att supa, men det är OCKSÅ skoj att uppleva/se saker som man sen inte kan beskriva. Gärna i kombination...
    Har sett liknande soluppisar i Yogyaakarta(tempel)Flores(tre olika färgers sjöar) i Indonesien, samt Chocolade Hills(tusentals as-stora chokladtoppar)Bohol i Filippinerna.
    När man blir mållös och håller käften ett tag vet man att man sett nåt schysst.
    Hälsa V3

    SvaraRadera