tisdag

Hanoi

Har just hittat ett hotell i Hanoi och klockan ar 11:17. Har finns det datorer som det gar att komma in pa Albin-bloggen med. Mycket trevligt att antligen lasa era kommenater. Tack for det.
Har ar det 20-22 grader varm och regnar, kanns som Sverige. Jag hasar runt i korbraxor och flipp-flopp och alla glor pa mig och det verkar som dom vill ge mig klader. Jag kanner mig helhemma, skont att inte behova svettas hela tiden.
Det forsta vi sag pa vagen hit fran flyget var en kis som hade fyra (4!) stora grisar surrade bakpa sin vespa.
Nar vi slangde in ryggsackarna pa rummet sa var det ett djalva kacklande pa gatan, sa vi klev ut pa var lilla balkong och fick se ett tant-slagsmal i stor galenskapstil. Underhallning helt gratis!
Och J, ja dom salde bira overallt i DMZ. Till och med i byn med minoritetsbefolkning.

3 kommentarer:

  1. Tjena T och V. Kan du kolla om de har kvar uppställningsplatserna för SAM-2 missilerna som de sköt ner B-52orna med. Vänligen fota dem ordentligt för mig i så fall.

    SvaraRadera
  2. Här är 12 grader kallt och sol.

    Var rädd om er //kram

    SvaraRadera
  3. Bira är så mkt godare när det inte är vinter, en halv meter snö och minusgrader...

    SvaraRadera