onsdag

Blåsning

Ni som av någon anledning har den märkliga vanan att läsa här och som har gjort det en tid kanske minns mitt fiaskoartade inköp av en mp3-spelare över nätet hos skitföretaget NetSuperstore. Efter två veckor fick jag hem en spelare som inte fungerade, eller rättare sagt, den fungerade i ungefär 10 sekunder.
Nu har det gått två månader sen jag besökte deras butik och lämnade in den och jag har fortfarande inte fått en ny eller en lagad spelare. Av dom 5-6 mejl som jag har skickat så har jag fått svar på ett där dom kort meddelande att den var på lagning.
Nu kan man köpa en likadan maskin för ungefär 200 kr mindre än det jag betalade i höstas.

Akta er för NetSuperstore och handla ALDRIG där.

Får jag inte den där mp3-spelaren snart så kommer jag helt enkelt att åka ut till butiken i Kungens Kurva och hämta lite saker som täcker mina utlägg och lite till. Dom kan ju försöka stoppa mig om dom är självmordsbenägna.

3 kommentarer:

  1. Buss på dem Albin! Men personligen hade jag blivit lite misstänksam bara av butiksnamnet.
    "NetSuperstore" osar ju begagnad bilhandlare lång väg.

    SvaraRadera
  2. Då ska du se personalen. Tvättäkta zigenare. Bilskojeriets konungar.

    SvaraRadera
  3. Den är snygg i alla fall...

    SvaraRadera