lördag

Pangprodukt

Efter en vecka där Albin har känt sig en smula överflödig och onödig så funderar han lite på verkligt onödiga saker. En sak är i alla fall säker och det är att pistolen är en av dom allra onödigaste sakerna som någonsin har uppfunnits. Vad är det för usel produkt?!



Så här står det om mojängen pistol. "Kortpipigt enhandsvapen, avsett för närstrider, tävlingsskytte och till viss del även jakt."
Kom igen nu, ska man mörda djur i skogen så kan och bör man använda gevär. Samma sak gäller tävlingsskytte - gevär eller slangbella. Närstrider är något som ingen jävel ska ägna sig åt.

Skulle kunna sträcka mig till att konstaplarna skulle kunna få bära picka för att kunna upprätthålla lag och ordning, men för övrigt så anser jag att puffror borde totalförbjudas. Det borde helt enkelt vara tokförbjudet att tillverka sånt skit.
Sen att en massa virrpannor (mest i USA) gapar om att dom måste få ha pistoler för att kunna försvara sig skiter jag i. Vad och vem ska dom försvara sig emot - andra som har pistol?
Fast jag kanske får bovarnas fackförbund mot mig - det blir ju mycket besvärligare att råna banker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar