måndag

3 x 3 = 1

Den här kvällen kommer jag aldrig att glömma - det var en magiskt kväll - det var kvällen då jag fick uppleva den sämsta matchen i spelet fotboll som någonsin har genomlidits.
Det var så dåligt att Sluto tappade intresset för matchen och istället började härma en bebis.
Det var så dåligt att det hade varit mer givande att bryta benet och spy samtidigt.
Det var så dåligt att gräsmattan skämdes.
Det var som sagt magiskt uselt - det var så fantastiskt värdelöst att man till slut fylldes av en känsla av att man upplevde något unikt. Den sämsta matchen som någonsin har spelats. Det är sjukt stort...

1 kommentar:

  1. jag brukar ha problem att sitta still under matcherna, och kommer ibland på mig själv liggands under bordet eller stående bakom golvlampan. Igår så kom jag på mig själv med att sitta och lägga patiens under andra halvlek. Frågan är dock om inte matchen förra måndagen var ännu sämre? Hur fan ska man kunna göra mål eller ens skapa målchanser med en ensam freddy på topp?

    SvaraRadera