tisdag

Gångstilstävling

En sen kväll i Ventiane så hade vi en tävling som gick ut på att man skulle härma en färgad mans gångstil och vi tänkte att ni läsare ska få utse vinnare. Vinnaren får självklart en vinare. Kan även tänkas att en bra motivering vid röstandet kan belönas på något sätt - en helg med Mr Ling till exempel.
Tyvärr så blir filmerna sjukt mörka när man lägger in dom här, men ni kanske kan se lite i alla fall.
En sak är i alla fall helt glasklar och det är att Albin är överlägset sämst - så långt ifrån neger det går att komma. Vad fan är det där för sätt att gå på!?
Annars är jag imponerad av Slutos sätt att vifta bort pruttlukt bakom rumpan vid varje steg - klart genomtänkt.

Sätt igång och rösta.


Sluggo


Albin


Spider 7 röster

6 kommentarer:

  1. Visst, pruttluktsviftande i all ära, men jag röstar iaf på Spider. Han gör svartamannengångstilen till en konstform, ledig och med schvung.

    Och jag måste säga, lite avundsjuk är jag på er resa. Ni verkar haft en väldigt rolig sådan.

    Märy

    SvaraRadera
  2. Jag lägger också min röst på Spider the "Wigger". Lite vaggande med vänster armen svepande som en långsam backhand i pingis, så att armen hamnar långt ut i körbanan i utsträckt tillstånd. "Det går inte så snabbt men man är ju inte på väg nånstans gångstilen". Albin och Slungan får underkänt ser mer ut som skitnödiga pundare med ryggont. Alltså

    1: Spider the Wigger

    oplacerade: Albin och Slungan.

    SvaraRadera
  3. instämmer. Spider satt den.. Vaffan Albin.. Vad var det där för jävla Chaplin-moves? Sluggan såg ju bara ut som vanligt.. Full och ragglig.

    SvaraRadera
  4. Spider vinner men Sluggan är snyggast-)
    Anna

    SvaraRadera
  5. Albin ser ut som han spelar flipper gående! Sluggan vet jag inte vad han håller på med. Spider går mer svart än Samuel L Jackson i Jackie Brown. /Johan J

    SvaraRadera
  6. clarre solklart. direkt från harlem.

    SvaraRadera