måndag

Benjamin har namnsdag

Av antalet besökare här hos Albin kan man räkna ut att det förekommer en del nätsurfande på våra arbetsplatser (ja, jag skriver från min arbetsplats nu - men min egentliga arbetstid har inte börjat än) eftersom det på en vanlig vardag ploppar in sisådär 80-90 besökare här, men nu under julhelgen har den siffran sjunkit till ungefär hälften.

Jag har ingen aning om varför jag skriver om det här nu, men jag har och andra sidan ingen aning om varför jag skriver överhuvudtaget och jag har verkligen ingen aning om hur det kommer sig att ni faktiskt är så pass många som läser. Det man kan fundera på är väl kanske vem det är som är mest vrickad - jag som skriver ur mig min egen förvirring eller ni som slösar bort er tid genom att läsa om det hela. Men fortsätt gärna att läsa under tiden ni funderar.

-----------

Och ja - förra inlägget har rätt rubrik. Det handlar om en minskad skatt som jag retar mig på. Själv betalar jag gärna lite mer i skatt så att fler kan få det drägligare - men jag tjänar ju heller inte så mycket och är väl därför inte lika girig som många på Östermalm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar