lördag

Äldre än Woodstock

Har försökt bota midsommarbakfyllan genom att glo igenom en dokumentär om Woodstockfestivalen - det funkade inte.
Satt mest och funderade på hur många av dom där påtända hippiesarna som lever idag och att dom som fortfarande är vid liv är 60-70 år gamla och att jag var 2 år för sådär länge sen. Uj uj uj...

Lägger in den här låten med Jefferson Airplane så kan ni fundera på samma sak.

"Somebody to Love"







------

Nu har jag snart läst ut boken om Stockholms fotbollshistoria och förutom att jag finns med i texten på ett antal ställen så har jag nu hittat mig själv på bild. Bilden är tagen någon gång under tidigt 80-tal och av någon anledning så kan man även se en ridande polis i kravallutrustning på samma foto. Hmm...

------

Okej, jag vet att jag är barnslig, men jag kan inte låta bli att småle en smula när Sydkorea byter in nr 20 Donggook. Makalöst fantasieggande namn.

------

Jens Fjellström under förlängningen.
"Många spelare som vill ha boll. Annan är en, Asamoah är en annan."

Albin Selin under samma förlängning.
"Ghana deklarerar ett byte för Inkoom."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar