torsdag

Bra morfar & lycka till Göran

Ja nog kan han kämpa den där gamle tibben. Igår ringde dom från sjukhuset och sa att morfar helt plötsligt var försvunnen när dom skulle titta till honom. Han hade helt enkelt ruttnat på att ligga i den där vuxenspjälsängen och på något vis slitit av sig slangar och skit som var kopplat till kroppen, klättrat ur bingen för att sen ta sig en liten promenad runt avdelningen - det fanns ju käk i besöksrummet och morfar har för vana att käka/dricka upp allt han får tag på och han såg väl ingen anledning till att ändra på det bara för en hjärtinfarkts skull.

Tydligen så hade han tidigare på dagen berättat för mormor att han ville vara 19 bast igen så att han skulle kunna jaga brudar och det får man väl ta som ett tecken på att han börjar repa sig efter hjärtats lilla motorstopp.
------

När jag tränade nu på morgonen så fick jag på tevenyheterna höra en del av det som åklagaren vill sätta dit svinet Göran Lindberg för och den där soppan blir ju bara värre och värre. Det är så sjuka saker som den där snubben sägs ha gjort att det väcker konspirationsteoretikern i mig till liv. Jag får nästan för mig att snusk-Göran har gjort sig omöjlig i fel kretsar och att dom sen har satt igång en sjuhelvetes karusell för att smutskasta honom och förstöra hans liv så mycket det överhuvudtaget är möjligt. Hela prylen är så pass vrickad att det nästan inte går att tro på att det verkligen kan ha hänt.
Det allra sjukaste är nog att det i själva verket är ännu värre.


Men om nu SM-Göran åker in i finkan så hoppas jag att han placeras hos ett gäng riktiga hårdhomos så att dom kan visa den jäveln vad äkta sadomasochism verkligen handlar om. Snut, våldtäktsman, pedofil och hallick - känns som att hans status på kåken kommer att bli hyfsat låg. Jävlar vilken resa han kommer att få.

3 kommentarer:

  1. Det där är ju en helt underbar bild på dig och Bagdad! Jag är glad att öltältet kommer till användning för festliga evenemang även sommartid.

    För övrigt anser jag att du permanent bör uppgradera din sida till Albin 2.v:
    http://www.vuvuzela-time.co.uk/albinselin.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Ja Albin, Göran kommer få sitt straff i finkan helt klart. Han bör inte duscha ensam........

    SvaraRadera
  3. @Tom: Det är nog det han bör göra...

    SvaraRadera