söndag

Poofters!


Snälla snälla snälla fotbollsguden - se till att dom där blekfeta svinen får åka hem.
Jag ska inte överdriva och säga/skriva att jag skulle bli lika glad om England blir utslagna idag som jag skulle bli om Sverige vann VM-guld, men kanske i klass med en semifinal.




------

Den här båtturen till Haad Rin och fullmånepartajet har man gjort ett gäng gånger och varenda gång har jag tänkt att min sista potatis har varit sådd och det är jävligt konstigt eftersom jag aldrig har sått en enda potatis i hela mitt liv. Men hur som helst så kör dom de där speedbåtarna som galningar och anledningen till att det kallas speedboat är inte på grund av att dom går fort som fan utan att kaptenen ombord alltid är speedad som ett troll. Att det inte har inträffat någon olycka förrän nu helt enkelt skitkonstigt.
Sist jag åkte mellan Thongan och Haad Rin så grät kvinnor och barn ombord för att dom körde så förbannat fort så att båten höll på att brytas sönder när den slog i vågorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar