måndag

Näää vafan, 72 druvor?!


Såhär i efterskalven till bomberna inne i city häromdagen så funderar jag på det här med terrorism och jag kan egentligen inte kritisera det hela eftersom man inte är förmögen att kritisera något som man inte begriper sig på och jag förstår verkligen ingenting av eller om terrorism.
Som jag har fattat det så är det så att om det blev inbördeskrig i Sverige och jag tvingas fly till ett land på andra sidan jorden där dom gillar en sagobok som jag inte gillar, en av landets invånare har ritat en hund och bilden förolämpar mig av någon anledning och dessutom så skickar det landet trupper till länder som har liknande problem som Sverige i ett försök att skapa fred och det tycker jag är dumt så därför lindar jag in mig själv i bomber och spränger mig själv och så många helt oskyldiga, människor som möjligt i luften och efter det är jag helnöjd med situationen. För att inte tala om de 72 oskulderna som jag får spöka med i något fantasiparadis.
Som sagt, jag fattar inte hur det där med terrorism är uttänkt - men det gör nog ingen.

Men jag kan inte låta bli att småle när jag tänker på hur besviken den där idioten som sprängde sig i helgen är just nu - om det nu är så att man hamnar i någon slags himmel efter döden - när han har upptäckt att de där 72 oskulderna är en gammal felöversättning från syrianska till arabiska där oskulder egentligen skulle ha översatts till vindruvor eller kanske möjligtvis vita pärlor.
Hoppas att druvorna var värda att spränga sig i bitar för ditt jävla pucko.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar