onsdag

Gå på bandy ikväll!


Ibland när någon får reda på hur många gånger jag har besökt Thailand och hur lång tid jag har tillbringat där så kan jag få frågan om jag brukar rida elefant och då har jag för vana att svara, "Nej, dom är för stora för mig".

~~~~~~

Man vet att man är gravt yrkesskadad när man slår upp ögat klockan fyra på morgonen och tänker "Smithmaskinen måste fästas en decimeter längre ut från väggen, annars kan man inte köra snedbänk på ett vettigt sätt". Efter en sådan chockstart på en matchdag så är det omöjligt att somna om när tankarna om allt som ska på plats tävlar om förstaplatsen, så det är bara att kapitulera och masa sig upp till duschen.
Det är som alltid viktigt med en bra start och dessutom så är det lugnt och fridfullt på Zinken sex på morgonen.

~~~~~~

Tröjorna som Olle och Jeppe (Jens) har på bilden i förra inlägget - plus övriga utespelares skjortor - kommer vi att auktionera ut på hemsidan för att sedan skänka pengarna till WWF och deras kamp för tigrarnas överlevnad.

~~~~~~

Glöm nu inte att gå på matchen ikväll, eller lura dit någon annan om ni inte kan själva. Det är gratis och för varje åskådare så ramlar det in sisådär 100 bagis till Bajen från våra sponsorer. Lättare att stödja Hammarby har det aldrig varit.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar