tisdag

Rubriker, bodar och affischer


Ibland brukar jag i brist på fantasi kolla igenom nätblaskornas rubriker för att komma på något meningslöst att skriva om här hos Albin och man längtar ju verkligen efter att någon gång få syn på en rubrik som den ni ser på bilden. Vad hände där?

Passande nog så passade jag på att ge det här inlägget en riktigt värdelös rubrik.

~~~~~~

När jag har skrivit klart morgonens nonsens så ska jag ner och inviga A-lagets nya styrketräningsbod. Trogna läsare minns att jag då och då har rapporterat om de spartanska träningsförhållanden som Hammarby tvingas leva med, men nu har vi i alla fall fått en bod som vi som bäst håller på att förvandla till ett någorlunda fungerande gym.
Så om det inte dyker upp fler inlägg här i framtiden så kan det bero på att jag sitter fast under en skivstång i den där boden.

~~~~~~

Glöm nu inte att besöka Zinken imorgon när vi och våra sponsorer bjuder på inträdet, hur konstigt det än kan låta så är det bra för Hammarbys ekonomi ju fler åskådare som kommer. Har ni ej möjlighet att komma själva så kan ni hjälpa till ändå genom att ladda ner den här affischen som ni kan sätta upp där den får plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar