måndag

Kvartsfinal nr 4


Det är ett konstigt jobb man har - förlust ikväll och säsongen är över, då går vi in i en extremt intensiv period på 3-4 veckor för att sen plana ut i något som antagligen liknar "en vanlig arbetsplats". Vid vinst rullar det på i ett vansinnestempo i en vecka eller två till innan vi kan börja packa ihop Z-tältet, reklamskyltar och allt annat som måste göras innan den så kallade lågsäsongen börjar.
Finaldagen förra året var utan tvekan en av de absolut tyngsta arbetsdagarna i mitt liv - mycket beroende på vädret - men jag vill inget hellre än att få uppleva en sån dag till. Som sagt, konstigt jobb det här - vi VILL jobba så hårt och så mycket som möjligt.

~~~~~~

En annan sak som är märklig är att Hammarby är VI eller DOM efter bekvämlighet.

Vinst ikväll.

- VI gick till semifinal!

Förlust.

- DOM förlorade.

Vid bristande information gällande säsongskorten.

- DOM är giriga.

För ett år sen.

- VI vann SM-guld!

För mig är Hammarby alltid VI - jag är äkta hammarbyare.

~~~~~~

Hjälp! Det märks att det är slutspel - 155 mejl i inkorgen!
Dra mig baklänges...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar