torsdag

Sätt ned foten


Efter gårdagens inlägg som handlade om postens minst sagt märkliga fördelning av utlämningsställen av paket för olika postnummer så har jag förstått att det är fler än jag som har ruttnat på hur det där företaget sköts. Därför uppmanar jag alla som har klagomål eller minsta lilla synpunkt att klicka sig in här och framföra detta. Låt dom jävlarna veta att dom lever och att dom inte kan spotta på medborgarna utan att det åtminstone blir en liten reaktion i klagomålslådan.

~~~~~~

Såg häromdagen ett inslag på tevenyheterna som handlade om USA:s makalösa utlandsskuld och jag måste erkänna att trots att jag bland annat jobbar med ekonomi så begriper jag mig inte på hur det där funkar riktigt. Okej, jag förstår rent teoretiskt att dollarn är världsvaluta och att kineserna fortfarande är villiga att låna ut stålar till jänkarna i en del av sin lömska plan i att ta över världen, men hur ett land som har mest skulder av alla kan räknas som det rikaste på jorden får jag inte att gå ihop.

Klicka upp bilden så ser ni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar