söndag

Kennedy Bollböjare

Varför nöja sig med att slå en hörna direkt i mål en gång när man kan göra om det lite då och då. Dessutom så nickar vi ju aldrig in några hörnor, så det är väl lika bra att slafsa in bollen direkt.


Superettan:%20Kennedys%20l%C3%A4ckra%20h%C3%B6rnm%C3%A5l%20-%20plus%20eftersnack%20fr%C3%A5n%20Hammarbyvinsten

Borstenmatchen då, jo jag har för mig att vi vann med 7-1, det blev lite svårt att hänga med mot slutet. Alltså, jag har såklart varit med om att folk tar med sig ett sexpack öl till matcherna, men igår var det första gången jag överhuvudtaget såg ett sexpack med baginboxvinare som Fontin hade släpad med sig. 6 x 3 liter vin! Jag har just trampat en timme på motionscykeln och jag tror fanimej att jag svettades rödvin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar