tisdag

Kvack!

Solna AIK har fått 12 miljoner av ett företag som deras VD aldrig har hört talas om. 12 miljoner! Antingen och antagligen så snackar han skit, eller så har han sjukt dålig koll på kansliverksamheten.


Igår fick jag sällskap nere vid Pålsundet av den här orädde ankan. Att det sprang in en råtta som var stor som en tax mellan stenarna vid mina fötter var inte lika mysigt.

När jag satt där i godan ro så kom det en stor fet stekarbåt som dunkade partymusik med två fräsiga brudar längs fram i fören. När den gled förbi framför mig så upptäckte jag att det var Chrille som stod i båten och vinkade glatt åt mig med en grogg i näven. Så nu vet ni vad ni kan göra om ni råkar vinna drygt 10 miljoner på hästarna. Fet båt, brudar, musik och busgroggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar