torsdag

Högtidsdag!

Förutom att det är namnsdag för ett stiligt namn idag så finns det ytterligare anledning att celebrera. Denna dag är nämligen födelsedag för Albin-bloggen som fyller ett år.
Det har varit en trevlig resa och bloggen har ju också fått agera reseblogg vid några tillfällen.
Extra roligt är det att ni som läser faktiskt är så pass många som ni är. Det kanske säger mer om er än om mig…men jag uppskattar det.

Det tog ett tag innan jag lyckades fibbla in en besöksräknare som räknar unika besök per dag så den orkade inte ända fram till 10 000 besök, men eftersom jag körde utan räknare i början så passerades den siffran med marginal. Otroligt.

Det vansinnesfirar jag med att byta utseende på bloggen. Kanske bara för en dag eller kanske för evigt. Kom gärna med synpunkter.

2 kommentarer:

  1. Mina nerver!

    Bloggare som helt plötsligt byter utseende på sin sida borde få spöstraff. In med lite sharialagar för bloggarna. Här har man vant sig vid en propert ljusbrun sida i en design jag inte trodde dig var mäktig.

    Var vänlig och ändra tillbaka så att mina reaktionära sinnen kommer i harmoni med mina radikala.

    SvaraRadera
  2. Exakt den respons jag sökte. He he...

    SvaraRadera