måndag

Habanosen

Nu har Albin hållit på i två dygn utan att kunna "hitta" usb-minnet eller lyckats få ljud ur dom externa högtalarna på Ubuntudatorn. Vet någon vad filerna heter som man ska lägga in från Pakethanteraren? Albin blir galen (galnare).














Kvällens kocktips
- om ni får för er att strimla tre Habanerofrukter och lägga dom starka jävlarna i en flaska med rapsolja så klia er för allt i världen inte i snoken efteråt. Även om ni tvättar händerna 4-5 gånger så kommer kranen att kännas som en härdsmälta.
Albins stackars näsa har snart brunnit upp.

-------------------------------------------------

Åh fy fan! Klia er inte absolut inte på kuken!

-------------------------------------------------

Ääääääääääääääh - ögat!!!

3 kommentarer:

  1. Aaah, det där misstaget har man gjort ett antal ggr.

    /TT

    SvaraRadera
  2. Här hemma älskar vi starka kryddor o då gumman vet att min favorit är färsk chili (dom små starka j-vlarna)så är hon j-vligt noga med att jag tvättar händerna innan jag rör hennes ....ja du vet....har missat förut o det var ingen höjdare för henne , inte för mig heller då hon kicka mina kulor en bra bit mot månen!
    /Örnen

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha... Nu är min dag räddad! Himla lustigt att tänka i bilder! Ibland...

    SvaraRadera