onsdag

10 poäng

Som jag skrivit tidigare så är det synd att filmerna blir så mörka när man lägger in dom här, men om inte annat så hör ni ju musiken.
Bättre än så här blir nämligen inte livet, livefotboll på TV, bärsa, bra musik, goda kamrater, stora spindlar och liggbord. Supernice...


Bar i Vang Vieng

Nu har jag snart plågat färdigt er med resefilmer och bilder - men jag behöver det som terapi när jag har kommit hem. Fast sen kommer jag förvisso få Spiders bilder och dom lär jag också bomba er med - hans bilder är lite mer barnförbjudna...

8 kommentarer:

  1. Inte det minsta avis ser ju skit trist ut. Musiken avslöjar att inte bara bärs intogs.

    SvaraRadera
  2. Vad menar du? Vad är det för gräsligt påhopp...

    SvaraRadera
  3. skulle skänka min högra kula för att kunna ha deltagit.

    SvaraRadera
  4. Gunnar Hökmark9 sep. 2009 23:47:00

    Var är Holmsten? Platsar inte han längre på era kulturella straptatser i dekadensens klitoris.

    SvaraRadera
  5. Ulf Dinkenspiel9 sep. 2009 23:50:00

    Strapatser menade ju förstås Gunnar.
    Den obildade odågan.

    SvaraRadera
  6. Som sagt, var är Holmsten? Saknar hans svettiga bög-ariska anlete på dessa djupt miserabla filmer från helvetes bakgård.

    SvaraRadera
  7. Mogen Glistrup10 sep. 2009 00:03:00

    Just det. Holmsten, denna gigant. Var håller han hus.? Ligger han och ollar en marinerad älgstek eller slår han falska forehanloopar i Tullingehallen eller är han på Zinken Krog och ser så där packad som bara han kan bli.

    SvaraRadera
  8. Spider och M har köpt en egelbåt ihop. Albin har ingenting med den pråme att göra.

    SvaraRadera