söndag

Lysande marknadsföring

Nike T90 Elite (hittade ingen bild på Tiempo Elite).

Man kan kanske säga om fördelningen av skosponsringen i VM att Adidas har Messi, Puma antagligen också någon lirare som går och gömmer sig och sen har Nike övriga spelare.

Jag skrev tidigare att man minns den stora skuggan mitt på planen under VM i Mexico (-86 inte -70) och från årets VM lär man garanterat komma ihåg de brandgula fula självlysande Nike-pjucken som verkar sitta längst ut på benen på var och varannan spelare.
Dom måste vara sjukt sköna för att kunna roffa åt sig delar av marknaden efter VM eftersom dom helt enkelt ser förjävliga ut och som lök på laxen kostar 4000 kr. Riktigt dyra fotbollsskor brukar gå på runt 2000 kr och för att någon ska få dubbelt så mycket för pengarna så måste dom där våfflorna helt enkelt vara skönare än fitta.

-------

Nu har jag spelat på att det ska bli fler än två mål i varenda match som har spelats hittills och det har ju så att säga inte gått (själv-)lysande. Men skam den som ger sig, jag laddar in tre nya spel idag. Till slut måste dom väl lyckas snubbla in 3 mål eller fler i någon match.

--------

Igår kom Albin på att Pia är som en tub - om han kramar och klämmer lite på henne så kommer det ut en dos kärlek.

--------

Vilket skott av nummer sex i Ghana! Det hade inte en annan gjort bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar