måndag

Ballboy

Vi börjar veckan i äkta Hammarby-anda och hyllar de som jobbar i det tysta och som ser till att saker och ting fungerar utan att få den uppmärksamhet som borde vara självklar. Såhär i VM-tider är det på sin plats att hylla bollkallarna genom att spela den här sången av och med Ballboy. Dom där tjejerna och killarna har nog egentligen bättre saker för sig än att hämta bollar åt bortskämda stjärnor och kanske inte ens har tid att stå där och vänta...

"I don't have time to stand here with you... "

2 kommentarer:

  1. Varsågod och skriv in dig på Konstfack igen. Lärde du dig ingenting här? Sysslar du med scrapbooking också?

    SvaraRadera
  2. Lärde du dig...
    Jag lärde mig att lägga ut kakor i mönster på ett stort jävla golv. Fnys.

    Dessutom så kan jag inte ändra tillbäcks hur gärna jag än vill. Men jag kanske ändrar till ett annat utseende om ett tag. Ska bara suga på det här en stund till och se om jag vänjer mig.

    SvaraRadera