tisdag

Spräng skiten!


Igår skrev jag om kärnkraft och idag så har jag lust att släppa en stor jävla atombomb på den här förbannade skitdatorn som jag har här på kansliet. Precis som förra veckan så fick den en frysning nu på morgonen så att jag blev tvungen att starta om igen och det betyder att jag nu har slösat bort 27 minuter av min dyrbara morgontid till att få igång en jävla datamaskin! Jag kom till jobbet tio i sex och nu är klockan nästan halv sju och jag sitter fortfarande här och skriver!

Det kanske är lika bra att vi släpper den stora bomben över oss - om några tiotals miljoner år så har biosyntesen (eller hur det nu går till) förhoppningsvis trollat fram några nya livsformer som är smarta nog att kunna bygga saker som verkligen funkar som dom ska.
Pissdator!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar