fredag

Haveri

Försökte tänka ut något att blogga om när jag tränade, men jag har samma problem med koncentrationen som förra veckan, jag har fortfarande inte fått till ett avslut med HBAB. Jag försöker att undvika att kritisera min förre arbetsgivare Bajen allt för mycket här på bloggen, det blir bara fel och lortigt. Men nu har det gått 1,5 månad sedan min tjänst löpte ut och jag har fortfarande inte fått något arbetsgivarintyg så att jag kan få A-kassa. Det har gått 3 veckor sedan jag skulle ha fått min slutlön som inte har dykt upp än.

Va, är det du som sköter det där?! 

Det är nästan lite tragikomiskt att jag som till stor del jobbade med administration blir av med min tjänst och då slutar kansliet att fungera och jag får inga pengar att leva för.

Heja Bajen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar