måndag

Livet är en fest...


Börjar veckan med att tacka Krukan för den osedvanligt lyckade festen. Samma fest som var orsaken till att jag inte skrev något här igår, då jag led av en alldeles utmärkt bakfylla.
Enda kruxet med dom där festerna är att det nästan kan vara lite för mycket folk som jag känner och när jag försöker prata med alla på en gång så blir det liksom ingen ordning på kontakterna.

Efter det vill jag tacka er som läser Albin-bloggen. När jag först satte in räknare på sidan så blev jag svårt förvånad över hur pass många som besöker sidan varje dag. Har faktiskt medfört lite av prestationsångest men framför allt är det kul. Ännu roligare och märkligare blir det när jag får beröm för skriveriet. För att inte tala om när det dyker upp folk som jag inte har en blek aning om vilka dom är och säger att dom läser och gillar det dom ser. Mystiskt.
Men jag tackar såklart med röda kinder.


Som avslutning är det på sin plats att tacka världens äldsta och skäggigaste junior för maten och den lilla förbalunsen som han ordnade till för oss i Borsten. Storstilat, tack S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar