fredag

Tillbaka på banan


Idag på så skjutsade jag morsan till Huddinge Sjukhus för ett återbesök. Sen så körde hon själv hem och jag är världens stoltaste son!
Har alltid vetat om att hon är en tuff liten jävel, men jag visste faktiskt inte att hon är så tuff som hon är.
Ska ärligt säga att ett tag när hon var som risigast så oroade jag mig för att jag kanske aldrig skulle få tillbaka min gamla vanliga morsa, men nu ser jag hur strålarna kommer åter dag för dag och hur hon snart är uppe i full ljusstyrka igen.
Jag är så sjukt imponerad.

Du är bäst Guran!

2 kommentarer:

  1. Morsan har en sån liten blå Punto som på bilden.
    Hon har döpt den till "Sölve Bil" och ni som känner Plåtis och hans far fattar hur fantastiskt kul det namnet är.

    SvaraRadera
  2. Eller så var det förra bilen, då kanske den här får heta Peter Bil.
    HA HA HA HAAA HAA HO HOOO HO HE HE!!! Jag tror att jag skiter på mig av lycka!

    Hur fan kan man heta Bil i efternamn?!

    SvaraRadera