söndag

43 och vi räknar fortfarande...


En fördel med att fylla år är att man får fin whisky i present - en nackdel är att man blir bakis av whisky och att det blir jobbigare och jobbigare att bakfylla och ha sig ju äldre man blir. Inte för att jag inbillar mig att någon tror något annat men jag kan här och nu meddela att Albin Selin denna söndag är finfint whiskybakis.

Albin passar på att hälsa och tacka alla som gratulerade honom med blogginlägg, presenter, sms, mejl och körsång i telefon sent på kvällen. Tankjo very big.

------

Eftersom Albin är mördarbakis så lägger vi idag in en lugn låt från hans barndom som går i svartvitt så att alla gluttar fattar hur fantastiskt gammal Albin är.

Pentangle
med trudilutten "Travelling Song"



------

Smör-Börjes smörskola lektion 4 (tror jag, kan vara 5 eller 6 eller nått).

- Du är världens bästa tjej, du har allt utom avståndsbedömning.

Smöras med fördel ut efter ett misslyckat pussförsök där huvudena knockats ihop.

------

Just nu är vi 6 909 180 209 personer här på jordklotet...nej 6 909 180 279...nej vi är nu 6 909 180 345...vi är...6 909 180 413. Skit också, jag hinner inte med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar