måndag

Skit också!


Förra veckan skrev jag om att det spelades VM för damer som spelar amerikansk fotboll med händerna här på Zinken - vad jag inte skrev var att jag blev tvungen att låsa vår toalett på kansliet utifrån eftersom någon hade lånat den och som tack skitit en lång jävla raggarrand som jag fick gnida bort med toaborsten. Det är så att vi har tre inglasade bås i vår korridor där journalister, matchfunktionärer och annat löst folk kan sitta och se på matcherna, så när det är något annat evenemang här än bandy så måste vi tyvärr ha vår korridor upplåst för främlingar. Inte världens smartaste lösning kan man tycka, men så är det.

Nu trodde ju jag att jag skulle slippa att städa vår mugg igen, men det sket sig big time. Efter min morgonträning idag så åkte jag på en magkörare och fick tokbrådis in på toa och när jag hade stormat in där och panikartat fått ner braxorna för att göra min grej så reagerade min näsa och slog på det stora larmet. Det luktade som själva Satan själv på en söndagsmorgon och jag höll på att krydda min bajsmanöver med en kaskadspya.
När jag väl hade torkat mig i puret och krånglat på mig brallorna igen så upptäckte jag att någon idiot hade slängt en svart fet hundbajspåse full med skit i papperskorgen. Allvarligt - vad är det för jävla rådåre som slänger hundskit inomhus?!

Jag har alltid trott att folk som ägnar sig åt amerikansk fotboll med händerna är dumhuvuden - nu tror jag inte det längre, nu vet jag att dom är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar