torsdag

Carola The Ond One


Min promenad till Zinken på morgnarna tar sisådär 14 minuter och det är då jag vanligtvis funderar ut vad jag ska skriva för skit här till morgonfikat. Idag tänkte jag att jag måste skriva något gnälligt och surt om något som jag retar upp mig på, det har varit lite för lamt här ett tag nu. Men jag kom fanimej inte på någonting så därför tog jag till det gamla fina tricket att skrolla igenom DN:s nätblaska, då brukar man alltid hitta nått att läsa om någon dum jävel som har trampat i klaveret. Nix, ingenting retade upp mig märkvärt - det kändes nästan lite kusligt.

Det var då det slog mig att det är lugnet före stormen! Carola anfaller snart och nu håller hon på att invagga oss i falsk säkerhet innan hon slår till och med sin isande robotblick förslavar mänskligheten för all framtid. Vi kommer att få ro hennes rymdgalär i all evighet i ett tomt meningslöst svart universum till tonerna av hennes obehagliga musik och rysligt rysliga sångröst.
Så var beredda, hon kan komma maskerad, men ni känner alltid igen en mördarmaskin på robotögonen.


Passa på att krama de ni älskar den närmaste tiden - snart anfaller Ondskans Generalgrevinna Carola och det kommer att bli läbbigt.

2 kommentarer:

  1. Hon och Fillippa Reinfeldt har exakt samma blick... Illavarslande.

    SvaraRadera
  2. Du har fattat precis vad det handlar om. Vi är kalkade.

    SvaraRadera