tisdag

Spela fotboll!

Skrev om Borstens match med lite lustigheter innanför västen i något slags tragiskt försök att beskriva matchens bristande kvalitéer trots brinnande vilja. Men faktum är att BKB-Höjden visade upp underhållning som höll till på en högre nivå jämfört med den trandans vi fick se på Söderstadion.
Nog har man sett värre och mot sämre lag (Hertzöga) men det här var bara äckligt.
Vi kom fram till att Bajen är som en porrfilm där den stora muskulösa negern visar sig ha en pytteliten snorre. Som ett attackflygplan med enbart tårtor som ammunition eller bödel med alldeles för dåligt samvete.




Roligare än såhär blev det inte och då hade ju inte ens skräpmatchen börjat. 

1 kommentar:

  1. Hej Albin

    Jag heter Staffan Nordstrand och jag ser till min glädje att du läser mina böcker.

    Jag vill bjuda in dig med sälskap till en release av min tredje del den 18, Juni klockan 16.00 till 20.00 i Stockholm.
    Alexandra pascolidou kommer att läsa ur böckerna och vi bjuder på mat och dricka

    Meddela mig om du kan

    Hälsningar

    Staffan N

    Du hittar mig på
    info@stano.se

    SvaraRadera