fredag

ZZZZZZZZZZ



Jaha, då sitter man här ingen mitt i natten efter två fruktlösa försök till insomning. Testar nu 02:27 en dubbelbössa, alltså nattmackor och sömntablett. Hoppas det funkar.
Spelar ingen roll hur slafig jag är när jag lägger mig. Så fort jag bökat in skallen i någon av dom ergonomiska kuddarna som V har fixat åt mig så går det högst en minut så kommer strömmen brännande genom kroppens högra sida. Från foten, upp över skinkan, vidare över ryggen där den större delen av värken sitter, därifrån över axeln och vidare ner till lillfingret och halva ringfingret. Senaste tiden har den tagit en avstickare upp till höger öra, väl där delas en värk ut och det känns lite som när tandläkaren borrar. Så det är inte så farligt, bara irriterande när man vill sova.Det är som att föröka sova i en myrstack som för tillfället bebos utav extra små igelkottar.
Har läst några böcker som handlar om hur man kan använda marijuana i medicinsk syfte. Ochhvarför inte? Funkar det så funkar det. Vi använder ju redan nu morfin i samma syfte och det är en tyngre drog än vad gräs är och mer beroendeframkallande.

Läs här om marijuana och smärta

Om den här tortyrelden som jag har haft i min högra sida i snart 7 år kan släckas av att jag drar i mig några bloss marijuana på kvällen och då slipper alla piller som jag fyller min kropp med och framför allt får den nyttiga sömnen. Ja, då är det värt ett försök.
Men det är ju KNARK säger någon. Jo någon har ju döpt dom där buskarna till det. Om det nu är knark så är det i alla fall den minst farliga av dom droger som i grupp är döpta till knark.

Det finns t ex ingen som har tagit dödlig dos. Det går nämligen inte. Lite säkrare än alkohol på den fronten va?
Dessutom så är mina sömntabletter klassade som KNARK. Lugn nu lilla mamsingen, jag ska inte börja slå på en fet vattenpipa på kvällarna. Men det vore intressant och se om det funkar.

Med min alkoholrelation så är det fan så mycket bättre för min kropp att röka lite gräs än att ta en fetgrogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar